[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Březen 6 07:18:36 CET 2018

On Tue, 6 Mar 2018, Pavel Kutina wrote:

> Pár fotek jsem trochu okomentoval a vystavil:
>
> https://www.zonerama.com/bitovod/Album/4156737?secret=5HHwp3Em2O1RBh1mdRc9wNds3

Zajimava je ta sukenka kolem tisku - ze i na ni se projevuje sikme
vzorkovani a ruzna tloustka tisku, pritom ta se tiskne rovnomernym
objizdenim dokola. Na druhou stranu, vse ma spravne rozmery takze
kroky X/Y nevypadavaji. To vypada na nejakou chybu ve vytlacovani
v extruderu - to bude tim bowdenem. Chvili motor sice tlaci ale nic
ven neleze, akumuluje se tlak a pak to najednou vsechno vyleze.