OT: psychotronika

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 5 16:08:44 CET 2018

Dobry den,

vsechny tyhle veci jsou ale spolehlive statisticky vyvraceny v
kontrolovanych pokusech. Mate i ceske sisyfoske "Milionova cena", kde
daji milion tomu, kdo to prokaze:
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1374319761
Dtto skeptik James Randi ceka, az mu nekdo neco z danych vyjmenovanych
blbosti dokaze, a porad nikdo nic.

Nekontrolovana, nahodna 'vlastni zkusenost' je neprukazna. Vsude je to
napsane a presto lidi porad 'veri vlastni zkusenosti'... omg

Ne, neni duvod verit v psychoenergie a mentiony, nejsou potreba k
vysvetleni zadnych _existujicich_ jevu.

PS: Ja vim, mentiony se vedcu bojej ;-)

J.