OT: psychotronika

Pondělí Březen 5 15:16:14 CET 2018

Mám dotaz - asi na Balua, když je v tom Cernu? Existuje energie, kterou
náš mozek dokáže vnímat i vysílat a pomocí ní funguje třeba léčitelatví,
hledání vody virgulí a některé další věci. Nemíním zde rozebírat jestli
ta energie skutečně existuje, s léčitelem co léčil teplem vysílaným z
ruky, jsem se opakovaně setkal. Mluvil jsem i s člověkem, který mě vůbec
neznal, chvíli se na mě soustředil a řekl mi že vloni mi zemřela žena a
pár dalších věcí z mé minulosti, které nemohl znát.

Předpokládám, že moderní fyzika tuto energii stále neumí detekovat, ani
uměle vytvořit. Údajně se ta energie dá přenášet na libovolnou
vzdálenost. Svého času prof. Kahuda tvrdil, že přenos těchto informací
způsobují mentiony. Ve skriptech o psychoenergetice, která napsal,
tvrdil, že přenos těchto informací způsobují mentiony. Mají to být
částice patřící mezi tachiony. Většinu použité literatury tam měl z 19.
století. Všichni se mu tehdy smáli, ale tu energii stejně nikdo nevysvětlil.

Nebo už nějaké vysvětlení existuje?

Proč se ptám - exisovaly různé karma kamery a teď léčitelé používají
nějaký Sensitiv imago 530, který z biorezonancí prý zjistí kde co.

http://www.navratzdravi.cz/sluzby/mereni-parazitalni-zateze/

Přece aby taková věc mohla fungovat, byla by k tomu potřeba detekce
právě této energie. Jedna zdravotní sestra mi řekla, že pokud by to
opravdu fungovalo, bylo by to na Nobelovu cenu... Taky si myslím, že je
to nesmysl, jen jsem si to chtěl ověřit. Když v Cernu nacházejí stále
nové částice, třeba došli až k tomuto?

Anděl

---