STM32L0 Dokumentacia ADC

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Březen 4 20:53:07 CET 2018

Dakujem za odpoved
O tom ze 14MHz clk pre ADC je pravdepodobne prevzane z F0 viem, nechcel
som to ale do povodneho dotazu pisat.
Predpokladam ze L0 tento oscilator nema a HSI cize 16MHz vypinat/zapinat
nevie.A dalsi oscilator sa mi odhalit nepodarilo.
Co sa sampling time tyka, budem verit ze v RM je to spravne.

A ako je to s driftom a offsetmi, viem ze nechcu za to rucit. Ale aspon
nejake orientacne nezarucene data by poskytnut mohli.
Aspon pre predstavu ako dobre/zle to vlastne je.

Aspon sa podelim s vysledkom prveho merania
Pri izbovej teplote cca 22C a nastavenom VDDA = 3.000V +-0.025% stm pri
AVG16 merala Vref_int z ktorehovypocitane VDDA drzalo 3.000V +-300uV
sum. Co ma velmi prijemne prekvapilo, asi stastie na vydareny kus.