STM32L0 Dokumentacia ADC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 4 22:22:08 CET 2018

>Predpokladam ze L0 tento oscilator nema a HSI cize 16MHz vypinat/zapinat
>nevie.

Ano, experimenty zda sa ze to potvrdzuju.

>Aspon sa podelim s vysledkom prveho merania
>Pri izbovej teplote cca 22C a nastavenom VDDA = 3.000V +-0.025% stm pri
>AVG16 merala Vref_int z ktorehovypocitane VDDA drzalo 3.000V +-300uV
>sum. Co ma velmi prijemne prekvapilo, asi stastie na vydareny kus.

No tak to znamena, ze to je velmi dobre, nie? Ak dobre pocitam, to je 13.3
bitov, pricom teoreticky je to 14 bitov pri tom 16x prevzorkovani - to sa
mi zda naozaj ako vynikajuce.

Znamena to ale aj tichu dosku, tiche zdroje, a snad aj vzorkovanie v
niektorom uspatom rezime procesora, mam pravdu?

wek