Re: Klávesnice a kalkulačka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 26 10:55:41 CEST 2018

To se v době bezdrátových klávesnic hraje docela často.
A jaké je to hezké s myšákama.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Pavel Kadečka  pavel.kadecka na gmail.com

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 26. 6. 2018 10:50:20

Předmět: Re: Klávesnice a kalkulačka

Trolling level: Jindra Fučík.

;-)

Kdysi dávno jsem četl historku, jak někdo udělal simple hack: prohodil
klávesnice mezi dvěma počítači. Dokonce tím simuloval umělou
inteligenci (v době 286), na jedné klávesnici člověk napsal dotaz,
který se zobrazil na tom druhém PC, třeba: "jak se jmenuju" a tam
seděl člověk, který na to odpovídal... a ten první v šoku drmolil "to
snad není možný, ten počítač ví o mě všechno"...

(Vím, že ta historka má trhliny, že člověk tak nemohl vidět to, co sám
píše, ale je to hodně stará historka a jak jsem koupil   jak si
pamatuju, tak prodávám.)

P.K.