Re: OT trolling, was: Klávesnice a kalkulaèka

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Červen 26 13:15:19 CEST 2018

My jsme tak jeste v "pred-PC" ere meli v Brne na kolejich propojene pres
seriovou linku dva Sharpy MZ800. Terminalovy probram zajistil local echo:)
Nejhorsi bylo odpovidat bez chyb - na tom to nakonec nekteri prokoukli...
Pripadne pres ty silene vybuchy smichu z vedlejsiho pokoje, kde byl "mozek"
Marek