OT: Ako odstranit rozteceny jeleny loj zo skrinky v aute (koberceka)?

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Pondělí Červen 25 18:41:07 CEST 2018

Pekny den prajem,

Po dlhej dobe som si vsimol zabudnuty jeleni loj v skrinke v aute. Bol
tam od zimy az do leta, kedy kompletne vytiekol a vpil sa do koberceka,
ktory v tej skrinke bol. Je vyberatelny, cca 5 mm hruby z pre mna
neznamych vlakien/textilie/...(?). Ako prve mi napadlo skusit to
prezehlit cez save utierky, co trocha asi pomohlo, lebo sa to do nich
vpilo (mozno sa pri tom akurat tak lepsie vpil do vacsej plochy, to je
teraz uz ale nepodstatne...). Nasledne som to skusil vlozit do lavorika
s pracim prostriedkom. Ked som to ale vytiahol a (snad dokladne)
preplachol vodou, tak som si vsimol, ze po stlaceni z koberceka vychadza
este stale jeleni loj.

Viete mi niekto, prosim, poradit cim by som to mohol skusit vycistit?
Rad by som to skusil, aj ked mam ako zalozne riesenie vyrezanie noveho
koberceka z niecoho ineho podobnej velkosti.

Vopred vdaka za tip.

S pozdravom,
Karol Bujacek