Fw: OT Ako odstranit rozteceny jeleny loj zo skrinky v aute (koberceka)?

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Červen 26 00:20:34 CEST 2018

To musel být nejhezčí okamžik v roce. Úplně tu ženskou vidím (jednu mám
doma),

jak plna hněvu, nenávisti a bezmoci ... po vynaložení ukrutné námahy,
mořem potu

a dlouhém času nakonec jakoby mimochodem a s tónem, že je nad věcí, jen
tak mezi řečí

utrousí onu památnou větu:  "to vlastně na nic nepotřebuje". :-)

Děkuji za veselý večer a pozdravuji

Honza