LED panel ZVT SP 615 R , komunikacia s nim

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 26 00:19:31 CEST 2018

Kolegovia,
podarilo sa mi dostat do ruk reklamny putac/LED displej starsieho
data, vyrobca je ZVT, typ SP 615 R
https://photos.app.goo.gl/uyQkqUrNi7XGDA5X8
Vnutri je 80C32, EEPROM, RAM a zalohovacia bateria na separatnom PCB,
k tomu dlhy plosny spoj s LED displejmi, za hrst 74HC164 a zopar
tranzistorov. Obvody maju na sebe vyrobne data ~1990-1992, z coho sa
da usudit, ze zariadenie nie je najnovsie. Po zapnuti funguje, bezi na
nom napis "SECOND HAND", co nie je napis ktory akutne potrebujem -
dufal som ze najdem informaciu ako vyuzit seriovy port na zariadeni,
ale nie je to take jednoduche.
Nedokazem k nemu najst na ineternete ani zmienku.

Nenajde sa prosim niekto kto toto trebars v minulosti vyuzival a
spomenie si na detaily?

Dakujem,
J.