LED panel ZVT SP 615 R , komunikacia s nim

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Červen 26 07:30:43 CEST 2018

Jo to byla nějaká ASCII komunikace. Měl bych mít někde v práci nový
servisní a tam býval i manuál s popisem komunikace. Jestli stačí v pondělí
tak dohledám. Tuším že je o 3 roky mladší ale firmy byly konzervativní a
protokol nemenily.