Fw: OT Ako odstranit rozteceny jeleny loj zo skrinky v aute (koberceka)?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 25 22:23:07 CEST 2018

Přeposílám, co mi asi omylem přišlo soukromě:

-----Původní zpráva-----
From: Standa Palas
Před pár lety zapomněla žena v autě za  zadním oknem máslo které se
rozteklo a vpilo do tapetování krytu za zadníma sedadlama. Několikrát to
prala, vymáčela ve vodě, nechali jsme to na dešti ale nic nepomohlo. Jak
jsme to vrátili do auta, tak do pár dnů to začalo neskutečně smrdět.
Nakonec jsme to vyndali a nechali cca půl roku venku na verandě. Pak
jsme to tam zase zkusili dát ale po dvou dnech to zase začalo smrdět.
Pak žena prohlásila, že to tam vlastně na nic nepotřebuje, tak jsme to
vyhodili.
Takže já bych Vám doporučil nemarnit čas a dát tam něco jiného.

S.P.