OT Ako odstranit rozteceny jeleny loj zo skrinky v aute (koberceka)?

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Pátek Červen 29 10:46:57 CEST 2018

Dobrý deň,

Vďaka za tip, zdá sa, že teplá voda + prací prostriedok + Jar pomohlo.
Niekoľko krát som to namočil v lavóri a po vychladnutí vody som si
všimol na hladine flaky loja. Opatrne som to vylial, prepláchol, a opäť
namočil. Zdá sa, že po pár preplachoch to už nič nepúšťa. Pri praní
možno ešte vyskúšam aj vložiť to do pračky.

S pozdravom
Karol Bujaček