Ještě AllPcb;

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 25 15:31:20 CEST 2018

Dobrý den všem,

tak jsem poprvé použil allpcb. Spolu s informací, že processed and shipped,
přišlo i:

We would very much appreciate it if you can share your order review with
ALLPCB.com on:

> Video review, such as on Youtube.com  (min$20 credit refunded. The vedio
> need inlude: Your Gerber design export+ ALLPCB order process + Unboxing
> review, min10 minutes; also pls add our site in the video descrition:
> www.allpcb.com, with a introduce will b better. )
We are pleased to offer you up to US$50 in coupons based on your review.

Těch 50 mě zaujalo, protože objednávka měla jen 30.

Máte s tím někdo zkušenosti?
Je to jen při první objednávce, nebo i později?
(zrovna teď se mi to časově nehodí)

Díky,
PH