At1284P portA I/O

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 24 15:54:06 CEST 2018

Mám za to, že některé novější AVR mají ještě další registry, umožňující
kvůli snížení spotřeby zakazovat porty, nebo tak něco.

Zajímavá doplňující otázka je, co přesně znamená "se na výstupu vůbec nic
neděje"?
- Je tam trvale tvrdá 0?
- Je tam trvale tvrdá 1?
- Je tam trvale zaplý pull-up?
- Hodnota v PORT zapíná/vypíná pull-up?
- Chová se trvale jako odpojený?
- Jiná možnost?

Změní se toto "nic neděje" na jiné "nic neděje" při změně v DDR?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr T
trápím se tu s portem A u At1284P. Nedaří se mi ho rozchodit jako
vstupně výstupní.

Hledám zda je nutno ještě nastavit něco jiného než:
DDRA = 0b01101111;

Při změně hodnot v PORTA se na výstupu vůbec nic neděje. Jakoby port
vůbec nereagoval (zkoušel jsem i jiný čip). Ostatní porty se chovají
normálně. Na portu A jsou ADC vstupy, je nutno je ještě někde odpojit?
Nebo tento port nelze použít pro I/O?