Klávesnice a kalkulačka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Červen 25 18:28:05 CEST 2018

Zdravím,

možná někomu pomůže moje zkušenost. Před více než rokem jsem se tu ptal, že
po aktualizaci Windows mi začalo špatně fungovat tlačítko Kalkulačka na
klávesnici. Kalkulačka se sice otevřela, ale zůstala v liště, nebo otevřela
do okna, ale nebyl na ní fokus (tedy musel jsem na ní kliknout)  Využívám
ji několikrát za den, takže mě to opravdu vadilo.

Dneska jsem si koupil novou klávesnici, a protože tlačítko kalkulačka nemá
vůbec, použil jsem stařičký prográmek KeyTweak. Kalkulačku jsem pomocí něj
namapoval na Scroll Lock a hle: Kalkulačka se otevře, kursor pěkně v okně,
bez dotyku myši lze hned počítat. Paráda....

Tak třeba to někomu také pomůže.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel