OT arduino, was: co s digitrony

Čtvrtek Červen 14 21:23:09 CEST 2018

Jenze lidi chteji jednoducha reseni, kdy bez prace a premysleni dosahnou
vysledku, ze je nedokonaly, ani nepoznaji... Ma to proste uspech, a
rozsrilo se to, to se neda poprit.
Ze by se to nemelo pouzivat profesionalne asi tusime ale bohuzel se to
rozmaha, to vidim jako vetsi problem, muze to podkopat duveru v takove
ty MCU reseni, protoze to funguje ale jen tak trochu za idealnich
podminek...