Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pátek Červen 8 10:41:57 CEST 2018

Necely rok pouzivam sekacku FQ-ARM 4038 na jen o trochu vetsi pozemek. Celkem
bez problemu s ni sekam bezny travnik u baraku. Nezkousel jsem s ni ale sekat
vysokou travu.

Mam k ni jen dve vyhrady:
1. Neni zrovna lehka, takze pro babicku na prenaseni to moc neni. Co jsem
koukal, tak vetsina sekacek je z tak tenkeho plastu, kdy ma clovek pocit, ze se
musi kazdou chvili rozpadnout. Tahle ma plast znatelne tlustsi, tak snad neco
vydrzi. Dani za to je vyssi vaha.

2. Spinace na madle vyzaduji silnejsi stisk, jinak se hned vypnou. Pri delsim
sekani to je neprijemne.

J.S.