Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Konference hwl na pjk.cz
Pátek Červen 8 19:04:46 CEST 2018

Dobrý večer

koukám, že akumulátorové zahradní nářadí ještě není zaběhnuté a jsou na
to rozdílné názory. Vypadá to, že pro tuto sezónu koupím zase novou
prodlužku a příští rok se uvidí. Koukal jsem nějaké sekačky a když byly
dostatečně bytelně provedené, tak byly také pěkně drahé. Líbily se mi
sekačky Bosch, ale použitelné typy začínají na 12kKč. Cena je včetně
nabíječky a akumulátorů.

Děkuji za názory

Pavel Krafčík