Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 8 08:52:09 CEST 2018

Ahoj,

Tchýně má akumulátorovku, ale celkem drahou, nějaká bosch nebo co. Mají malou celkem rovnou zahradu. Manželka když tam občas něco pomáhá, tak pak doma tvrdí, že jí chce taky, naše benzínová se jí zdá moc velká a moc těžká a tak.
Pokud máš opravdu trávník 60m² a budeš schopen zajistit rozumné nabíjení, tak v tom nevidím problém.
Ale znovu upozorňuji, že znám jen vyšší třídu.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Konference  hwl na pjk.cz

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 8. 6. 2018 7:24:25

Předmět: OT: Akumulátorová travní sekačka

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jestli někdo provozuje nějakou akumulátorovou
sekačku a jaké s tím má zkušenosti. Potřeboval bych sekačku na malý
pozemek, asi tak 60m2 trávníku.

Chtěl bych přejít na něco, co za sebou nevleče kabel, protože občas seká
trávník naše babička a já nestíhám opravovat kabely a zásuvky. Stará
sekačka se začíná rozpadat - praskají plasty - a tak hledám náhradu.
Sekačku se spalovacím motorem nechci. Je to hlučné a složité i na mne.

Pavel Krafčík