Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červen 8 11:35:25 CEST 2018

No nevím, jestli byl motor slabý.Už nevím příkon, ale sekačka byla těžká
jak krá.. .Spíše je to tím, že jednofázový asynchronní motor s pomocnou
fází (vytvořenou neodpínaným C)  má při malých otáčkách velmi malý točivý
moment.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 8. 6. 2018 v 11:22 odesílatel Ales Prochaska, Divesoft <