OT: lacna farebna laserovka

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Červen 8 08:51:29 CEST 2018

Tu OKI bys nechtěl proč?
Já ji mám už snad deset let právě z důvodu nárazového tisku .. předtím
mi inkoust snad desetkrát zaschl a i když se mi většinou povedlo jej
rozhýbat, ta hodina nervů kvůli vytisknutí jedné stránky za to nestála.
Od té doby jsem protočil odhadem deset tonerů a jeden finisher nebo co
to bylo .. tiskárna si sama řekla, že potřebuje v nejbližší době
replace, dala mi číslo, tak jsem ho objednal, byl tam přímo návod co a
jak, minuty hotovo.
Jako největší výhoda se mi jeví, že papír se neohýbá, takže jde tisknout
i na větší gramáž bez poškození papíru. Horší je to už s náhradními díly
a servisem vůbec. Naštěstí se mi nic děsného zatím nestalo, jen prdnul
jeden plast (přilepeno) a gumová kolečka podavače už nejsou co bývala
(pomáhá občas přejet vatičkou namočenou v lihu) - sem tam prostě nevezme
papír a tiskárna to špatně vyhodnotí jako paper jam a vyžaduje restart.
T.