OT: lacna farebna laserovka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 5 09:11:14 CEST 2018

HP Officejet Pro K5400 s duplexerem je ideální inkoustovka domů. Sama totiž
ikdyž netisknete, jednou za čas (odhadem 1x denně) propláchne hlavy. Teda
když ji necháte zapnutou.

Jen jeden rok v největších vedrech, které tu na jihu panují (bylo tehdy přes
40 ve stínu) interval samočištění nestačil když se pár týdnů nic netisklo a
zaschlo mi to, tak jsem musel vyndat hlavy a čistit.

Barvy kupuju na ebay jednou za několik let. To že to chlastá naprázdno, mi
nevadí, když chce někdo tisknout, tiskne (je v LANU)

Akorát bacha na oboustranný tisk, nechává si to větší okraje, takže při
tisku brožur je na to nutné pamatovat. Je poznat, že to už napůl dělali
indové, starší HP tiskárny co měly duplex, se chovaly líp.

Akorát se už nevyrábí, já ji mám ze šrotu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

> Levnou novou barevnou laserovku koupíte v dnešní době za pár korun. Když
> vám ale dojdou startovací cartridge, které v ní jsou, a budete muset
> koupit 4 nové, tak vás to vyjde na dvojnásobek ceny tiskárny. Já osobně
> bych teď koupil nějakou inkoustovou tiskárnu, do které se dolévá
> inkoust. Do Canonky vyjde jedna lahvička s inkoustem (originál) na
> nějakých 160Kč, a je v ní 135ml.

Ja uz bych do inkoustu nikdy nesel. Mam Cannon kde se nemeni hlava ale
jen nadobky s inkoustem a tiskl jsem jen obcas. Diky zasychani jsem
posledni dobou jen cistil hlavy - inkoust mizel zavratnou rychlosti.
Nakonec to zaschlo uplne a uz to neslo ani vycistit. Kdyz uz tak
inkoust kde se meni cela hlava, tam se to v pripade zashnuti vymeni
levne.

Ale celkove mi to proste nevychazi - pokud netisknu kazdy den tak
mi zachnou trysky, pokud tisknu kazdy den tak se mi to nevyplati
protoze je inkoust drahy.