OT: lacna farebna laserovka

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 5 08:13:54 CEST 2018

Atrament uz nechcem nikdy, viac cistim ako tlacim. Mal som viac epsonov.
Teraz pridali problemy, ze napln, ktora ide uz nejde lebo v epsone sa
rozhodli aktualizovat detekciu cipu na naplni. Originaly su predrazene.
Okrem toho tlacim tak raz za cas, raz za mesiac mozno, niekedy aj menej.
Atrament by asi neprezil. Na beznu tlac mam CB laser.

Takze jedine laser...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.