OT: lacna farebna laserovka

Úterý Červen 5 09:22:23 CEST 2018

Původní tazatel na tom chtěl tisknout fotky. Jak jsou na tom dnešní
lasery s barvama? Vždycky se říkalo, že inkoust je lepší.
Jinak k tomu zasychání - vždycky jsem měl inkoust a teď mám multifunkci
HP Deskjet ink advantage 4535. Tisknu minimálně několikrát za měsíc,
inkoust do kazet doplňuju a se zasycháním nemám problém, pokud tam
nenechám víc jak týden prázdnou kazetu, která už přestala tisknout. Před
tím jsem měl Cannon Pixma, která začala špatně tisknout (písmo rozházené
až o pár mm) po tom, co se v ní zamuchlal papír. Až když jsem koupil
novou tiskárnu, nedalo mi to a tu starou jsem opravil. Ten zmuchlaný
papír se omáznul od rozstříkaného inkoustu v tiskárně a zamatlal
odměřovací proužek. Po otření proužku zase tiskne a je připravená ve
skříni...
S čím ale mám problémy, když do tiskárny dám menší formát, než A4. Moje
úplně nejstarší tiskárna HP640 tiskla na všechno a nebylo potřeba nic
nastavovat. Když byl obrázek širší než papír, prskala inkoust dovnitř -
moje blbost... Teď si v menu mohu vybrat asi z 20 formátů a když tam
strčím kus filmu a chci si udělat předlohu na tišťák, abych to měřil a
vybíral nějaký z nabídky :-( Kdyby někdo věděl o tiskárně, která tohle
neřeší a tiskne na všechno, uvítal bych to.

Anděl

---