OT: lacna farebna laserovka

Úterý Červen 5 07:52:06 CEST 2018

Tak ono by to slo, zrovna mam na stole Canon IP4500 starou snad 8 let s
pevnou hlavou, tiskne sporadicky 3x za rok v nouzi nejvyssi a stale
celkem uspokojive tiskne... Novejsi modely odesly uz do inkoustoveho
nebe, inu vyrobci by nemeli co zrat... Ted mam L565 s ext. nadrzkami, uz
bych to za ty prachy nekoupil, tiskne a skenuje nic moc ale provozni
naklady jsou opravdu male a pouziva se pro takovy ten hruby tisk, kdy
doma kazdy vytiskne kdejakou blbost a jen se do toho hrnou hromady
papiru, obcas doleju nadrzky. Mam jeste historickou barevnou laserovku
Samsung tusim CLP365, tiskne jenom luxusnejsi veci, takze parkrat za rok
a stale funguje na puvodni tonery...
Co bych koupil ted netusim ale spis zase inkoustovku, fotky z toho lezou
hezci.