Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Červen 3 13:59:56 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 03.06.2018 od Jan Waclawek:

> Este by som rad dodal k mojmu komentaru Eagle + PadsMaker to, ze som
> si spomenul este na Circuit Studio co je low cost "klon" Altium
> Designera a ako som nahodou zistil, momentalne maju nejake promo...
> Ale neviem sa doklikat blizsich info na Farnelli... Ale myslim si,
> ze nedavna zlava tych 25% Autodesku asi nebolo len tak.

Já mám koupený Eagle Professional a upgradoval jsem ho až do verze 7.
Takže mám poslední verzi 7.7. Jakmile to koupil Autodesk a převedli
trvalou licenci na předplatné, s Eagle jsem skončil. Fakt si na
občasné použití nechci platit víc než 17 tisíc Kč ročně. Navíc cena
ročního předplatného Eagle Premium pro USA je 510 USD bez DPH a
převedená na koruny kurzem 27,82 Kč. Prasáci jedni, to je víc než EUR.

Samozřejmě Eagle Professional 7.7 můžu používat dál, pro mé použití
bohatě stačí. Nicméně před časem jsem také objevil promo Altium, kdy
láká na přechod z Eagle na jejich Circuit Studio. Sice jsem nestihl to
jejich úplně první promo, kde tehdy nabízeli produkt myslím snad jen
za $295. Ale zvýhodněná cena $495, kterou nabízejí dodnes, mi docela
vyhovovala. Tak jsem si pořídil tohle.

Ještě jsem v tom sice nic nenavrhl, ale docela se mi zalíbily některé
funkce. Teda ovládání mi připadá trochu pitomé, ale to mi kdysi dávno
připadalo u Eagle také.

Jinak kdyby to někoho zajímalo, současné promo pro přechod z Eagle je
tady:

https://www.altium.com/eagle-switch/circuitstudio/

Po kliknutí na tlačítko pro nákup to přeskočí na Farnell a naloží do
košíku. Jedná se o jednorázovou cenu, ve které jsou aktualizace po
dobu jednoho roku. Není to tedy předplatné jako teď u Eagle.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz