Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Červen 3 21:09:56 CEST 2018

Ukaz aka diskusia a pozrieme sa na to.

Predosielam, ze KiCAD nepouzivam, ale ako s kazdym nastrojom je dobre
vediet na co sa da pouzit a na co nie.
KiCad je distribuovany pod GPL v3, kniznice pod CC-BY-SA 4.0,
dokumentacia pod jednym alebo druhym. Oboje hovori o tom to ako mozes
narabat so zdrojovymi kodmi, kniznicami, dokumentaciou a ich naslednou
distribuciou; je nijako neupravuju to co robis s vysledkami cinnosti
tych programov; tak ako je uplne jedno ako narabas s textovym suborom
vytvorenym trebars v emacs editore. Alebo pripadne vo vi editore (ale
ten je pod BSD).

Dňa 3. júna 2018, 12:29, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: