Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Červen 3 12:29:20 CEST 2018

[preposielam]

Este by som rad dodal k mojmu komentaru Eagle + PadsMaker to, ze som
si spomenul este na Circuit Studio co je low cost "klon" Altium
Designera a ako som nahodou zistil, momentalne maju nejake promo...
Ale neviem sa doklikat blizsich info na Farnelli... Ale myslim si, ze
nedavna zlava tych 25% Autodesku asi nebolo len tak.

A k tejto Vasej konverzacii nizsie snad len tolko:

Az taku dobru anglictinu nemam a vacsinou uz poprvej stranke
licencnych podmienok upadnem do hlbokého spanku tiez. Ale pokial som
cital komentáre a diskusie o KiCade na nemenovanom oblubenom makerskom
servery, tak tolko som este porozumel aj ja, ze nieco tam moc nesedi.
Ale Vy mozete moj vyklad onej diskusie kludne zobrat ako
digitalno-analogovy sum s frekvencno-fazovou moduláciou jitteru a
pouzivat KiCad podla svojho najlepsieho vedomia a svedomia dalej. Ale
ja naozaj anglictinu neovladam tak dobre ako tuna Jaromir a ini
clenovia konfery, takze ja sa rad necham vyviest z môjho hlbokého
omylu...