Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Červen 1 19:43:34 CEST 2018

> Mouser to ma trochu lepsie, len neviem, ako to funguje s platbou na
> kartu, resp dobierku pri prebrati a minimálnou objednávkou 50E, ktoru
> teraz ponukaju. To normalne teraz u nich objednam na web stranke a
> zaplatim kartou a o nic sa uz nestaram? Ziadne natahovanie sa s
> colnicou a DPH? To by bolo fakt fajn...

Ano. To iste plati aj pre DigiKey. Kvoli US legislative treba
vyspecifikovat pouzitie, o preclenie sa postaraju. V mojom pripade
kurier priviezol precleny tovar z USA za necele 2 dni, rovnako ako
kedysi slavnej a promptnej britskej drogerii, co uz neplati. Prestalo ma
to prekvapovat az vtedy, ked prisili prve DPS z Ciny za menej ako 24 h
od casu odoslania.

> A este sa chcem spytat, ako sa teraz objednava Eagle, cez web?
> Neviem sa k nicomu normalnemu doklikat, ponukaju
> same zlavy, ale kde to objednat na kartu, som nenasiel. Teda zaujimaju
> ma take tie weby s tymi zlavami.

O ziadnych weboch so zlavami neviem. Farnell predal Eagle Autodesku. Od
release 8 bol zmeneny licencny model na casovo obmedzeny.
https://www.autodesk.com/products/eagle/overview

Lubos