Prosim o pomoc pri nakupovani, par otazok

Sobota Červen 2 08:40:22 CEST 2018

Od Mouser kupuju přes českou firmu Mausel http://www.mausel.eu/ dodání za 120Kč (pro
obj. nad 150€ zdarma). Akorát nemají eshop, člověk si vybere na webu Mouser, pošle
jim BOM a oni pošlou vyčíslenou nabídku, po odshouhlasení je pak doba dodání v řádu
jednotek dní.

http://www.mausel.eu/index.phtml?a=podminky-dodani

Nevím jak to ma Mouser teď, ale kdysi jsem k Mausel přešel proto, že od Mouser přímo
to nějak nešlo (minimálnmí limity? moc drahé poštovné? už nevím)

D.O.