Re: výběr počítače - jak přestěhovat Linux

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Červen 1 12:12:58 CEST 2018

Proč by to nemělo jít? Přenést se dá i starý nepodporovaný Linux, jen je
potřeba tak funkční jádro, aby šlo na novém HW spustit a dokázalo s ním
pracovat. Pak už si můžete aktualizovat postupně dle potřeby.
P.