Re: výběr počítače - jak přestěhovat Linux

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 1 12:53:03 CEST 2018

Provozovat dva servery vedle sebe nez se vse prenese je rozumne. At ve
virtualu nebo vedle sebe.

Ovsem vse prenaset na novou instalaci Win ci Linuxu.

Aktualizovat jednotlive baliky je otazkou casu, muzete si pripadne
dohledat i zdrojove kody, poprekladt ci dokonce upravit. Obecne je ovsem
jednodussi, kdyz se system nainstaluje a ma baliky proti sobe funkcni
nez dohledavat kolize v konfiguracich, verzich, ... .

Nikomu se moznosti neberou at klidne aktualizuje stare balicky, za me
bych to nedelal.

Jirka