OT Re: Neco pro zasmani

Úterý Červenec 31 07:46:59 CEST 2018

Jo, on z toho vyroste. U nás jsme to měli podobně. Puberťák by přece s
rodičema nikam nejel :-) s kamarády dělali taky šílené akce. Práci si
vybíral jen tu velmi dobře placenou, takže pak věděl, že může všechno
... Jednou byl na technopárty někde v Liberci a když se vracel ve dvě
ráno, zastavili ho policajti. On teda nepil, ale jako správný puberťák
na ně měl nemístné poznámky. Tak mu zkontrolovali lékárničku a našli mu
tam něco prošlého. Přijel vsteky bez sebe, jak si to můžou dovolit :-)