Kalkulačka zapojení

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 30 16:54:11 CEST 2018

Narazil jsem na tuto starou kalkulačku:
http://tronixstuff.com/category/radionics/

Tak jsem tak koukal na e-bay co by bylo dostupné kdybych to chtěl
postavit. Hlavní obvod není problém sehnat, displej se dá také koupit,
ale nemohu najít ten menší obvod (ITT 7105N). Je to jenom obyčejný
driver (prostě spínače těch segmentů) nebo to dělá ještě něco jiného?
Trochu mě tam mate to zapojení s tranzistorem (že je přes něj zapojen
u IC2 i pin4 - pin1 je zem a pin3 plus). To je stabilizátor? Nebo to
vytváří záporné napětí?

A samozřejmě cívka se bude muset udělat, ale asi by to šlo rozhýbat i
bez ni a toho tranzistoru (přivedením vhodných napětí z externího
zdroje).

https://www.flickr.com/photos/tronixstuff/9948562996/in/album-72157635910236515/lightbox/

MG