OT Re: Neco pro zasmani

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Červenec 31 00:21:12 CEST 2018

Já mám zatím jen pronajmuto několik nebytových prostorů.
A co se syna týká, tak ani nevím která bije.
Když vám kluk v 15 odmítne akci na Route 66 od pana Juráška. No nevím.
Jsem rád, že dal totálně anglinu. TV nemusí a sleduje jen filmy v originále.
Maká na baru v Nerudovce ve stylu Chillout a snad je spokojený.
Autíčko ho nechytlo. Předtím, když byl malý tak dvě elektry od Tamyii ano.
Tak jsem myslel, že ano. A ono ne :-D
Kdo ví co mám za sebou, tak toho už nic nepřekvapí stejně jako mne.
Hezký den všem.
JIN.
  ----- Original Message -----
  From: hwnews konference
  To: HW-news
  Sent: Monday, July 30, 2018 4:18 PM
  Subject: OT Re: Neco pro zasmani

  No uz nekolikrat jsem si na nej vzpomenul zda ho nejak provozujete...tusil jsem, ze toho moc asi nenajezdil. Nicmene tech roku je o trochu vic...cca 2.5x byl jste si pro nej v 11/2013 ;-)

  Ja to mam podobne...ted jsem daroval v podstate kompletni radio Stradivari 11E91-3D, ktere jsem dost dlouho shanel a nakonec sehnal dva kusy a nadavkem jeste tak pulku sklepa ;-)

  Chudak kolega....celkem mladej kluk...ma jednu z nejvetsich sbirek televizoru v CR...podstavil si kvuli tomu pomerne dost velkej rodinnej dum (kterej je od sklepa az po pudu plnej) a jak ho tak sacuju pribira uz i radia, mobily a videa. Jenze pred casem se mu tam privdala pani. ;-) Bud si extremne dobre vybral a nebo budou muset zase stavet.

  RV