OT Re: Neco pro zasmani

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Červenec 30 18:53:16 CEST 2018

Radku,
kupoval jsem to tehdy pro syna, kde dříve fungovaly dvě elektry od
Tamiy, nechytlo ho to, bohužel.
S tím nic nenadělám. Syn je hodně introvert a moc se mnou ani
nekomunikuje. Za týden letí do Šanghaje na mistrovství světa v yo yo.
A teprve včera jsem se dozvěděl, že i jako účinkující.
Jsem rád, že jsem udělal kamarádovi a jeho dětem radost.
On mi zase něco natočí, nafotí z vrtulníku.
2013 to to letí, se nestačím divit.
Hezký den, Jindra