[MECH:] Frezovani hliniku

ToMaS tomas.hum na worldonline.cz
Neděle Červenec 29 12:08:08 CEST 2018

Vsem moc dekuji, ano odkaz na merkur jsem pouzil schvalne abych
"rozproudil" diskuzi.
Nicmene i dekuji za odkaz kde ho resi, ze je spatny jsem vedel, ale
cteni to bylo hodne poutave a ze je az tak spatny jsem netusil.

http://www.cnc1.eu/sk/kompas_h_1000_komplet.htm
https://cnc-frezky.webnode.cz/cnc-frezky/
https://cnc.inshop.cz/cnc-frezky-a-routery/zakladni-stolni-cnc-frezka-200x300x65mm
http://www.soldering.cz/eshop/category/cnc-frezky/

Opravdu vse je nepouzitelne? Nebo to jsou jen prehnane naroky diskuteru :-).