Re: OT Chodíte někdo plavat do Říčky?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Červenec 28 20:54:19 CEST 2018

Jo tak moře má přeci jen něco do sebe, ale bývá tam moc lidí a na plavání
moc velký vlny. Na surf, nebo potápění bude ale určitě lepší:-) Jen kdyby
nebylo tak daleko.

Bazény mi vaděj, že jsou moc malý. Tam se 50 m bere jako hodně velkej a pro
mně je hodně otravná představa, že bych ten "velkej bazén" měl přeplavat 9x
tam/zpět, aby to bylo jako přeplavat "malou říčku" 1x tam/zpět.

Třeba na Džbáně jsem typicky uplaval 1,2 km tam+zpět, cestou napřed
pozoroval týpky skákající na vodních lyžích (moc jim to nešlo, takže o to
větší zábava pro pozorovatele), pak slečny na nudačásti pláže, mezi tím
ještě "létající talíře"* a cestou zpátky zas výjevy z protější, neoficiální,
neplacené pláže, jako např. rozdělávání ohně s velkým kouřem a pak rozhánění
lidí od něj, kouřem přivolanými policisty:-)

Extrém jsou veřejné bazény, ty mám asociovány s chorobami chodidel, jako
plíseň, nebo bradavice. Tam už nikdy více.

Ale překvápka pod hladinou jsou možný i v Říčce. Tenhle rok jsem jednou
narazil do padlého stromu a před několika lety do obrácené, potopené
pramice, V obou případech je to ale oblý povrch s velkým poloměrem a těsně u
břehu, takže kromě leknutí a drobného odření nic nehrozí.

*Kolem 18. hodiny lze z hladiny Džbánu vidět letadla startující z Ruzyně
tak, že vypadají jako typické létající talíře z UFO záběrů:-)

PH