RE: OT Chodíte někdo plavat do Říčky?

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Sobota Červenec 28 20:17:18 CEST 2018

Tak to Vás obdivuji, že do toho vlezete ;-)

Já od svých 12ti let, kdy jsem se byl koupat s bratrancem, nelezu do žádného rybníka, jezera, řeky. Bratranec se tenkrát nabodl na roxorovou tyč a skončil ve špitále. Od té doby mám paranoidní představy - co kdybych se na něco nabodl apod. a navíc čistota řek, rybníků je prostě hrozná (odpadky v podobě plechovek, sklad apod.). Zhýčkal jsem se pouze mořem a doma bazénem, jinak jsou vody pro mě tabu. Ještě mě tedy vloni přátelé zlákali na písáky na jihu u Třeboně, ale to je tak vše.

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, July 28, 2018 7:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Chodíte někdo plavat do Říčky?

Tzv. Malá říčka ve Stromovce:
https://mapy.cz/zakladni?x=14.4120019&y=50.1074632&z=17&l=0&source=foto&id=484233
Jedná se o slepé rameno Vltavy.

Džbán je taky dobrej, dokonce o dost delší a má infrastrukturu, jako
občerstvení a pod, ale teď je to teda dost eklhaft. Předevčírem jsem jel
okolo na kole a na obou koncích šílenej smrad, takže tam tento rok asi
nepůjdu.

Říčka žádnou podporu pro koupání nemá, ale je čistá a blízko. Teď jsem tam
byl a do času mezi předchozím a tímto mailem se vešla cesta tam, plavání
(zase komplet tam/zpět), cesta zpět a večeře. Když jsme byl malej, bývalo
tam občerstvení, ale nejpozději od r. 2002 není.

PH