RE: OT Chodíte někdo plavat do Říčky?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Sobota Červenec 28 22:51:55 CEST 2018

Hmmm tak me jako zmlsaneho jihocecha by teda bazén neuctil. Kazde leto jsou budejcaci navezeny v rekach. Nicmene dnes jsme s mladým vyrazili na moto do Hřimezdic na lom (za týden se tam kona High Jump) a naprosto luxusní koupání voda cista na skoro 2m a skvělé skákání. Bazén a vlastně i to more je vlastně nuda...
RV

⁣Odesláno z TypeApp ​