Re: Obrázky v mailech - Re: Zahada s displejem

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 20 09:04:41 CEST 2018

Zdravím,

je jasné, že malé fotky stačí, aby z nich bylo vidět potřebné. Spíše jde o
to, že odesílatel musí fotku v nějakém SW zmenšit, což je možná zbytečná
práce navíc.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel