Re: Obrázky v mailech - Re: Zahada s displejem

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Červenec 20 08:54:44 CEST 2018

+1, ja by som prilohy kludne zakazal uplne.

Nechapem napriklad, preco fotka ktorej cielom je ukazat ake segmenty
svietia na LED displeji musi mat 0.5MB - aj skomprimovana na 5kB je
takato fotka dostatocne ilustrativna.

To co tu citam, ze 1MB, 5MB ... Take velke fotky nepatria ani na web
stranku, nieto do mailu (spravne je nahlad + link na full size). Ak mam
NB pripojeny cez mobil tak taketo - absolutne zbytocne velke - obrazky
vedia ukrojit slusny kus datoveho limitu. Jasne, platim to ja,
odosielatela to nezaujima.

Takisto archiv - o kolko viac bude zaberat? Jasne, diskovy priestor je
dnes lacny, hlavne ak ho plati niekto iny.

Za chvilu to tu sklzne do korporatnej kultury, ked sa budu namiesto
jednoducheho  textu posielat 5MB screenshoty Notepadu

-m-