Re: Obrázky v mailech - Re: Zahada s displejem

Pátek Červenec 20 08:11:20 CEST 2018

I ja se za prilohy primlouvam. Kdyz si nebudeme posilat to, co vypadne rovnou z
kdejakeho Dirkonu(*), ale predzpracujeme to, tak ani umelecka fotka, o kterou by se
nekdo chtel podelit, nebude mit vic jak jeden dva megabyty a to je podle me dnes do
mailu naprosto prijatelne. Kdejaky mail z firem ma v podpisu loga a kdyz to je navic
v html s formatovanim, tak je to hned samo o sobe uz v radu "kolem mega a vic". To
je jaksi bezne a ani nasi vlastni askezi bychom to nezmenili, myslim, ze by stacilo
pred posilanim premyslet.

Na monitoru si jako pozadi stridam ruzne fotky, rozliseni je 1920x1200 a velikost
souboru je mezi 400kB a 1.5MB.

(*) mam dojem, ze v dnesnich mobilech vyrobci zakazniky presvedcuji o kvalite fotek
poctem ne megapixelu ale megabytu... ale kdyz se i takovahle vec obycejne orizne a
rekoduje, tak drtiva vetsina fotek v dokumentacni kvalite nebude mit vic jak mego.

D.O.