Re: Čtečka pro elektronický občanský průkaz

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Červenec 17 08:03:37 CEST 2018

Zdravim,

konkretne ohladom PGP neviem odpovedat, ale niekoho moze potesit moznost
pouzivat obciansky preukaz na SSH.

https://blog.danman.eu/ssh-autentifikacia-s-eid-obcianskym-preukazom-pod-linuxom/

Lubos Medovarsky