Re: Čtečka pro elektronický občanský průkaz

doma na cassonic.eu doma na cassonic.eu
Pondělí Červenec 16 09:17:03 CEST 2018

Nepouzivam to, ale principialne tomu nic nebrani:

"Pri vydávaní občianskeho preukazu s čipom si občan môže BEZODPLATNE
požiadať o nahratie troch certifikátov, ktoré sa uložia na elektronický
čip občianskeho preukazu. Ide o kvalifikovaný certifikát (ACA),
prostredníctvom ktorého je možné vytvoriť kvalifikovaný elektronický
podpis [4] (KEP, pôvodne používaný ako zaručený elektronický podpis
ZEP), certifikát (PCA), ktorý slúži na podpisovanie elektronickým
podpisom a šifrovací certifikát (SCA). K certifikátom na podpisovanie je
potrebné si zvoliť KEP PIN (šesťmiestny kód) a KEP PUK (osemmiestny
kód)."

Dalibor

Dňa 2018-07-16 09:11 Richard Kaliciak napísal(a):