Re: Čtečka pro elektronický občanský průkaz

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červenec 16 08:44:13 CEST 2018

Na dokladech máte možnost číst proužek to je jednodušší, případně RFID
13.56MHz, ale do čipu dokladu se vám myslím 6 certifikátů nevejde, zde
se Vám vejde asi jen heslo certifikátu. Na certifikáte by jste musel
použít nějakou flasku s pinem, jinak zde dáte jen heslo certifikátu.
Jednotlivě to lze, ale vše v jednom jsem neviděl, ale ani nepátral.

Jirka