RE: 3D tiskárna - snadno a rychle

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Leden 27 11:33:48 CET 2018

dobry den.
jen doplnim info, k tomu cennovemu pohledu domaci uzivatel / firma.
vzhledem k mire zdaneni a cene prace u nas v CR, je to pro hodne lidi slozite pochopit a i jinde, treba na cnc foru je to porad boj a nepochopeni.
aby se osvc rozumne uzivil, zaplatil normalne/poctive dane, vydelal na dovolenou a udelal nejakou malou rezervu, je to o 300kc/h a vice.
a to za predpokladu, ze mam na celou dobu kazdy den praci jistou na 8h = sen. pokud jsem platce dph, jsme zase o kus dale. u pravnicke osoby je to jeste horsi a se zamestnancem jeste o dost vice.
proto jsem i ja kupoval tiskarnu od PZ, protoze jsem dostal zkusebni vzorek vytisku a mel jsem garanci podpory uz jen jeho historii. vzorky jsem mel ve ctvrtek, v patek tiskarnu, v nedeli prvni
tisk toho co jsem potreboval. slozeni a uvedeni do chodu pro 100% tisk jsem dal za cca 10-20h. do 14dni na prvni zakazce byla zaplacena, skoro bez  rizika ze nesplnim termin.
ted je proste k dispozici ve firme a jen tisknu.
poptaval jsem na rychlo i jinde, ale nikdo nebyl schopny splnut moje prani, tiskarnu hned a tisk pozitri :-).
stejne je to u prodeje veci v bazar zone na cnc.
pro me jako sro + platce dph, je zbozi zajimave za cenu bez papiru = cena noveho - 21% dph  -19% dane + chci nejakou slevu protoze "bez zaruky" aby to bylo zajimave.
a v tom, kdyz nekdo vykrvacel z uspor a prodava zklamany nejake zbozi zira, ze sleva 15% z ceny noveho je k nicemu a ostatni navrhy na zleveneni jsou pro nej snaha ho "odrbat".
takze rozdil v cene hobby a hobby do firmy je u nas propastny.
takze, at si klidne nekdo muze prihodit  rozdil "10k5" a je spokojeny, ale je to jen spokojenost pro jeho situaci :-).
3d tisku zdar !
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, January 26, 2018 10:37 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Tak ja bych rozlisil kategorie hotova tiskarna / stavebnice. A profi tiskarny cilene na firmy vypadaji nakonec uplne jinak jak designove, tak financne.
Pro nekoho, kdo si chce den zablbnout se skladanim stavebnice za rozumnou cenu IMHO dobra volba. A pak se da na tom delat spousta vylepseni.
Ja hlavne nechapu, jak to za tech $200 a neco vubec muzou prodavat, zdroj, 5 motoru, kulickova vedeni v hlinikovych domeccich, brousene tyce, trapezove srouby a matky na Z, kompexni elektronika, displej, spousta blbustek a nakonec 1GB SD karta a nejake naradi (stipacky vypadaji dost funkcne, zbytek nic moc ale na montaz OK) Zabalene ve velmi dobre organizovane krabici. A hlavne hromada nerezovych dost presnych dilu ruzne profilovanych, asi to museji sekat fakt ve velkym, ze se to vyplati...