Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Leden 27 12:37:03 CET 2018

Ale vždyť jo. Já taky těch 10k5 nemyslel jako útok na PZ. Jeho tiskárny
si určitě najdou své spokojené zákazníky.
Já jsem pouze chtěl dodat kuráž těm, pro které je 15000,- za hobby
hračku moc a mohou spíše investovat trochu času a invence.
Přišlo mi pak trochu úsměvné v při tomto rozdílu poukazovat na chybějící
kabelbindery. Já tam ty úplně malé na uchycení řemínků měl, ale doplnil
jsem spoustu větších na uchycení a naformování kabeláže.

Jinak co se týče dalších zkušeností s tiskem, pustili jsme se se sousedy
do modelu naší vesnice. Začali jsme od kostela, tak postupně modeluju a
tisknu dílky na slepovánku. Měřítko 1:120 (TT). Zatím bez vyložených zmetků.

H.