Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Pátek Leden 26 22:36:55 CET 2018

Tak ja bych rozlisil kategorie hotova tiskarna / stavebnice. A profi
tiskarny cilene na firmy vypadaji nakonec uplne jinak jak designove, tak
financne.
Pro nekoho, kdo si chce den zablbnout se skladanim stavebnice za
rozumnou cenu IMHO dobra volba. A pak se da na tom delat spousta vylepseni.
Ja hlavne nechapu, jak to za tech $200 a neco vubec muzou prodavat,
zdroj, 5 motoru, kulickova vedeni v hlinikovych domeccich, brousene
tyce, trapezove srouby a matky na Z, kompexni elektronika, displej,
spousta blbustek a nakonec 1GB SD karta a nejake naradi (stipacky
vypadaji dost funkcne, zbytek nic moc ale na montaz OK) Zabalene ve
velmi dobre organizovane krabici. A hlavne hromada nerezovych dost
presnych dilu ruzne profilovanych, asi to museji sekat fakt ve velkym,
ze se to vyplati...